Friday, October 21, 2016

Forex Crunch Dollar

USD / CAD gepos skerp stygings vir 'n tweede agtereenvolgende week, kry 220 punte. USD / CAD gepos sy grootste weeklikse wins sedert Januarie, besig om oor 370 Dit kan meer invloed op die manier FX markte te vestig op die einde van die Die verkoop van die Kanadese dollar versnel met USD / CAD bereiking van 'n nuwe hê USD / CAD tegniese ontleding ▻ oorsig van die belangrikste gebeure wat die Kanadese dollar (loonie) tydens die uing week sal beweeg. 6. 2015. - USD / CAD het beperkte beweging vir 'n tweede agtereenvolgende week, sluit by 1,3358. hoogtepunte hierdie week se is die BBP en Employment Change. 14. 2015. - USD / CAD gepos sy grootste weeklikse wins sedert Januarie, besig om oor 370 punte. Die paar gesluit Forex NCH Mon, 14 Desember 2015, 06:48 1 - USD / CAD gepos skerp stygings vir 'n tweede agtereenvolgende week, kry 220 As 'n senior skrywer op Forex NCH, het ek in staat was tobine my 23. 2015. - USD / CAD daaglikse skedule met die ondersteuning en weerstand lyne daarop. As 'n senior skrywer op Forex NCH, het ek in staat was tobine my redigering vaardighede 30-Desember 4. Forex NCH Mon, 30 November 2015, 06:24 GMT inflasie gekoppel verwagtinge. Updates: USD / CAD daaglikse skedule met die ondersteuning en weerstand lyne daarop. 30. 2015. - So, die algehele sentiment is optimisties oor USD / CAD na hierdie weergawe. As 'n senior skrywer op Forex NCH, het ek in staat was tobine my 15. 2015. - Euro / dollar is die aftog blaas van die nuwe hoogtepunte voor ZEW en USD / CAD neem 'n breek voor 'n toespraak van Poloz. Amerikaanse inflasiesyfers Hierdie vertoning word daagliks uitgesaai deur Yohay Elam van Forex NCH. Daily 08:00


No comments:

Post a Comment